راحتی موقت..........



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

سلام.

خوبین؟

چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوش میگذره ؟؟؟

+امروز عربی داشتیم .نمیدونم چرا ولی دبیرشو خیلی خیلی دوس دارم.

+مدرسمون یه خرده سختگیر تر شده ولی بازم خوش میگذره.

+دیروز 16 تا کتابکار برای 10 تا کتاب گرفتیم.

همین الآنش مهره ی پنجم ستون فراتم درد میکنه.

+راسی من احساس میکنم جواب کامنتای بعضیا رو ندادم.

معذرت چون یادم نبود که جواب کیا رو دادم

+اصن حس خوبی ندارم حالم خیلی خیلی بده.

دلم بدجوری گرفته.امروز حتی نمیتونستم درست و حسابی حواسم جمع کنم.

+هیچکس نمیدونه دقیقا چطوری باید آرومم کنه حتی خودمم نمیدونم.

نه......یکی میدونه اما نیس

بیخیال.

+بچه های این مدرسه رو دوس ندارم.

اصن نمیتونم با خیلیاشون ارتباط برقرار کنم.

دوستای پارسالمم که هیچ............

+باید برم واسه ی سحر کادوی تولد بخرم ولی نمیدونم چی بخرم.

+تا همین دوسه ساعت پیش داشتم سه تا رمانو همزمان میخوندم.

(شهرزاد----بیمارستان خطرناک-----جلاد لاغر)

میدونم کتابا هیچ تناسبی با هم ندارن اولی رمانه عاشقانه--دومی ماجراهای بچه های بدشانس----سومیم رمان ترسناک.

شهرزاد رو تموم کردم دپرس شدم کلا.

بیمارستان خطرناکم باحاله دیگه آخراشه.

+جلاد لاغر 23-24 صفحه بیشتر نخوندم.(چقد من فعالم)

+دچار یه درگیری ذهنی بزرگ برای آیندمم.بعـــله اصن خیلی استرس دارم که چی میشه چی نمیشه.

+اگه یه تفنگ داشتم الآن میزدم این سحرو میکشتم تا اینقدر بالاسر من واینسته.

+امروز داشتم تو مدرسه آهنگ سیگار صورتی رو زمزمه میکردم که یکی از این بچه مثبتا یه جوری با تعجب نگام میکرد.منم یه لبخند ملیــــــــــــــــــــــح تحویلش دادم.

+جدیدا تنها شدم.

البته ناراحتم نیستم چون عادت دارم.تنها برم تنها بیام و..........

حس خوبیه موقتا راحته راحتم

اما اگه طولانی بشه مطمئن نیستم تحمل کنم.

+نمیدونم چرا هیچکس نمیاد نت......

هکی که باهاش حرف میزنم نتش قطعه و قراره امشب وصل کنه امشبم یه هفتست که نیومده.

+قالب مورد علاقمو پیدا نمیکنم.

اما اینم بدک نیس دوس دارم.

+فک کنم خیلی حرف زدم.

بوس

بای

 

 



چهار شنبه 12 مهر 139120:29 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 192
بازدید هفته : 286
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 257397
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *